sobota 8. srpna 2009

Návštěva na srazu motorkářů nad 60let

Na srazu jsem se zúčastnil sám,Čimelice nemohl jet,měl nějaké zdravotní problémy a tak tedy vyrážím sám. Po malé chvilce projíždím Příbramí a zdá se mi že nám počasí bude přát














Než jsem se nadál jsem před Berounem















I v Berouně je něco k vidění,pěkný kousek který se
nám dříve staral o cesty














Do Žiliny začínají přijíždět první účastníci srazu














Pak už to přibývalo celkem rychle













Na sraz přijely i dva slovenští motorkáři














Taky zde nechyběly Motorkářky













A tohle už jsme všichni účastníci srazu













Potom se povídalo o všem možném, prostě i o tom co nesouvisí s motorizmem na dvou kolech














V odpoledních hodinách jsme se začali rozjíždět k domovům













Já jsem se rozhodl že ještě k domovu nevyrazím a navštívím severní Čechy kde ale budu muset přenocovat proto že sraz opouštím mezi posledními,nyní už jsem na místě














Nyní se jen ubytovat a ještě někam vyrazit aby toho zítra nebylo moc
















Další fotky ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat